Kapcsolattartás és szolgáltatáskezelés céljából létrehozott portál!


Az Elanor Szolgáltató Portál (angolul Elanor Service Portal = ESP) az ügyféllel történő kapcsolattartásra készült online kommunikációs eszköz, amely felváltotta a kérelmek e-mailen történő benyújtásának idejétmúlt módszerét. A portálon helpdesk funkció is található, amely az ügyfelek részére nyújtott támogatás. Ugyanakkor különösen a bérszámfejtés-kiszervezési szolgáltatás keretén belül az ESP közös adatátviteli központként, valamint a teljes bérszámfejtési folyamat útmutatójaként is szolgál. Rendszerünket már a bevezetési időszaktól kezdődően használják ügyfeleink, ezáltal már az együttműködés legelejétől kezdve egységes kommunikációs környezetet biztosítunk ügyfeleink részére.

Az ESP webes portál előnyei az ügyfél és a szolgáltató közötti kapcsolattartás tekintetében:

  • Az ESP nem csupán támogatást (helpdesk) és adatátviteli lehetőséget nyújt, hanem általa képzések és szaktanácsadási szolgáltatás is megrendelhető
  • 24 órában, a hét minden napján, bárhonnan elérhető
  • Magas szintű biztonság
  • Egyértelmű elrendezés, előzmények megtekintése – a kérelmek és kérdések jegyek segítségével nyújthatók be, az egyes jegyekhez tartozó összes beszélgetés pedig időrendi sorrendben látható
  • Felhasználóbarát kialakítás – a jegyekre rá lehet szűrni, keresni, azokat ki lehet exportálni
  • A teljes vállalatra vagy problémára vonatkozó előnézetek megnyitása
  • Szolgáltatási szintű megállapodások megjelenítése az egyes jegyekre vonatkozóan (a szerződéses megállapodásnak megfelelően)
  • Egyéni jelentéskészítés lehetősége
  • Egységesség, összetettség – a termékek új változatainak biztonságos kiosztása az ESP portálon keresztül történik

Az ESP előnyei a kiszervezési szolgáltatást igénybe vevő ügyfelek számára:

  • Adatok és kimutatások átvitele és fogadása egységes környezetben
  • Az egyszerű, lépésekre levezetett munkafolyamat gondoskodik a helyes eljárás követéséről, valamint a problémamentes adatátvitelről